Medewerker Marketing en Communicatie (X/M/V) 24-30 uur per… | Schuur

Medewerker Marketing en Communicatie (X/M/V) 24-30 uur per week

Ben je een marketeer die gek is op theater en film en woon je in de omgeving van Haarlem? Dan is de Schuur op zoek naar jou! 

Starring Bugatti boven Water Walter van Alewijk 2

Wat ga je doen?

Je bent betrokken bij de ontwik­ke­ling en uitvoering van het marketing- en commu­ni­ca­tie­be­leid. Je zorg voor goede zicht­baar­heid van de Schuur en optimale publieks­be­zet­ting van ons aanbod. Jij gaat je met name bezighouden met het genereren van publiek voor het (jeugd)theateraanbod, met extra aandacht voor het bereiken van publiek dat nu nog niet in de Schuur komt. Zo ontwikkel je off- en online uitingen, denk je mee over de inzet van creatieve content en stuur je vormgevers, fotografen en andere ontwerpers aan en sla je de handen ineen met diverse communities in de stad. Je werkt nauw samen met bezoekende gezel­schappen en partners in de regio.

Taken en verantwoordelijkheden

• Marketing en commu­ni­catie van theater- en jeugdvoorstellingen;

• Bereiken van nieuwe doelgroepen voor de Schuur.

• Contact onderhouden met thea­ter­ge­zel­schappen en in samenspraak zorgen voor optimale zicht­baar­heid / zaalbezetting. 

• Grotere campagnes opzetten voor speciale program­me­ring, zoals eigen festivals en bijzondere series. 

• Bijdragen aan de verste­vi­ging van het merk Schuur. 

• Initiëren en onderhouden van samen­wer­kingen met diverse partners met voor­stel­lings­be­zoek als doel. 

We zoeken iemand met;

• Liefde voor theater en film. 

• Een voor deze functie relevante opleiding en / of werkervaring. 

• Een goede pen, een scherp oog voor beeld en affiniteit met storytelling. 

• Ervaring met het opzetten en uitvoeren van marketingcampagnes. 

• Ideeën om nieuw publiek te bereiken. Als je zelf deel­uit­maakt van een community die we nog te weinig in de Schuur ontvangen is dat absoluut een pré. 

• Gevoel voor netwerken.

• Het vermogen om overzicht te houden, te prioriteren en aan te pakken. 

• Ook een pré: ervaring met inzet van online middelen (CMS, email­mar­ke­ting, social media marketing).

Wat wij bieden

Als Marketeer bij de Schuur krijg je de kans om deel uit te maken van een enthousiast, gezellig team en om je vaar­dig­heden verder te ontwikkelen. Bovendien stimuleren we je om zoveel mogelijk van onze programma’s te zien en kan je (bijna) overal gratis naar toe in het leukste (film)theater van Haarlem. 

  • Wij bieden je een veelzijdige en uitdagende functie op basis van een jaar­con­tract voor 24 – 30 uur per week. Verlenging behoort tot de moge­lijk­heid bij wederzijds goedvinden. Inschaling gebeurt conform cao Toneel en Dans in schaal V, afhankelijk van je werkervaring. 
  • De Schuur biedt een inspi­re­rende, informele werk­om­ge­ving in het centrum van Haarlem, met de lekkerste koffie én thee vanuit het eigen Schuurcafé. 
  • Flexi­bi­li­teit in werktijden en locatie. We zien je graag in de Schuur, maar af en toe thuis of ergens anders werken kan ook. 
  • Moge­lijk­heden om je te ontwikkelen door het volgen van cursussen en trainingen.

Wij hechten waarde aan diversiteit

Bij de Schuur ontvangen we publiek vanuit alle hoeken van de stad en werken we met makers van allerlei verschil­lende achter­gronden. Wij hechten veel waarde aan diversiteit op alle niveaus binnen de organisatie en daarnaast maken alle collega’s gelijk­waardig deel uit van het Schuurteam. Het is dan ook vanzelf­spre­kend dat wij iedereen uitnodigen om te solli­ci­teren, ongeacht leeftijd, gender, culturele achtergrond, van wie je houdt en wat je gelooft.

Samenwerken?

Voldoe je niet aan alle functie-eisen, maar denk je van betekenis te kunnen zijn voor de Schuur? Ook dan nodigen we je van harte uit te reageren. We ontvangen je solli­ci­tatie met moti­va­tie­brief en CV graag vóór 30 mei via vacatures@​schuur.​nl, o.v.v. vacature afdeling marketing. De eerste ronde gesprekken zullen eind mei plaatsvinden. 

Voor meer inhou­de­lijke informatie over deze functie kan telefonisch contact worden opgenomen met Sunniva Matla — Hoofd Development & PR, tele­foon­nummer: 0235173930.